Στο κλασσικό Mini με τον 1.275 Spi έγιναν ριζικές επεμβάσεις στο κινητήρα με στόχο να αναβαθμιστεί τόσο ως προς την επίτευξη μέγιστης δύναμης στις υψηλές στροφές (4000-6500rpm) αλλά και γραμμικότητας στης χαμηλές-μεσαίες στροφές (800-4000rpm).

Mini (Rover) SPi  του 1996 με κινητήρα 1,275cc και Stock απόδοση 62hp @5,500rpm και 95Nm @3,000rpm

Spec Βελτίωσης:

  • Άγραφος εγκέφαλος διαχείρησης κινητήρα  Typhoon 2
  • Μεγαλύτερης διαμέτρου σφυρήλατα πιστόνια υψηλής συμπίεσης για κυβισμό 1,330cc
  • Ενισχυμένες μπιέλες
  • Ελαφρωμένος και ζυγισμένος στρόφαλος
  • Ενισχυμένο κάρτερ και σασμάν με γρανάζια κάθετης κοπής
  • Γυαλισμένη κεφαλή με μεγαλύτερες βαλβίδες 37mm/31mm (από 35mm/29mm)
  • Aftermarket εκκεντροφόρος χρήση road, με χρονισμό εισόδου 16/48 και χρονισμό εξόδου 52/12, με διάρκεια εισόδου 244 και διάρκεια εξόδου 244 (αρχικές τιμές: 9/41, 55/17, 230 και 252 αντίστοιχα)
  • Μετατροπή του αρχικού μονόμπεκου injection σε δύο μεγαλύτερα μπεκ σε σώματα 50mm
  • Ελατήρια βαλβίδων χρήση road, πιανόλα 1.3:1
  • Φίλτρο αέρα ITG
  • Εξάτμιση διατομή 1.75 ίντσες.

Μετά της μηχανικές επεμβάσεις και το πρόγραμμα ρύθμισης του άγραφου εγκεφάλου τύπου Typhoon 2, επιτεύχθηκε αύξηση ιπποδύναμης 42%!

Εργοστασιακή Ιπποδύναμη:       62hpmini αγραφος εγκεφαλος

Βελτιωμένη Ιπποδύναμη      :      88hp

Αύξηση Ιπποδύναμης            :    +26hp

 

Εργοστασιακή ροπή              :      95Nm

Βελτίωση ροπής                      :     11.5Nm

Αύξηση Ροπής                         :      +20Nm

 

+26hp στις ίδιες στροφές με πριν και +20Ν.m στις 4,600 στροφές (ή ροπή στις 3,000 στροφές ανέβηκε +15Ν.m!) και με πλήρη αξιοπιστία λόγω σφυρήλατου μοτέρ.

Comments are closed.